14 augusti 2007

Två bilder

Äntligen har jag fått hjälp med att ladda bilderna från telefonen till datorn. Igår fick vi faktiskt besök av en räv och det enda som fanns tillgängligt var Martins mobilkamera. Men det är en annan historia....här kommer historien om dagens mobilkort.

Här har vi "lillebrors" nya kläder. Var bara så illa tvungen då kläderna skrek åt mig.....KÖP KÖP KÖP. Så jag köpte! Sen fyndade jag rejält åt Moa igår när jag inhandlade sex par plagg för 207 kr på Lindex. Helt galet vad man reade ut

Ja och så har jag ju lovat att förnedra mig själv. Här kommer alltså bilden när man tömde mina bihålor. På bilden har man då fört in 5 bedövningspinnar in i benväggen mellan näsan och bihålan. Efter detta tog man en grov nålliknande grej som man använde som penetreringspryl och sedan sugmanick.

Ett råd från mig till er.......Snyt er j*vligt noga när ni är förkyld!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha nu har jag tappat lunchaptiten!!!
Du ser mycket betänksam ut, och jag känner att d e t d ä r vill jag aldrig någonsin vara med om! Jag ska snyta mycket noga och köra näsdroppar från dag 1 av nästa förkylning*L* Huga!!! Vad modig du var, eller kanske snarare desperat...
Jättehäftiga babybodies, liknar modet när du själv var så där liten!
Kramisar/Annest

Anonym sa...

Jättefina bodysar och en otroligt äcklig bild på sakerna i din näsa *urk*

Jag kan inte kommmentera din blogg från jobbet, statens surffilter slår till mot alla blogger.com-adresser och tillåter inte några bilder heller *suck* Storebror ser dig...

*kram*

Anonym sa...

Vilka söta tröjor! "Lillasyster" (hihi) kommer bli söt i dem! Signe hade en likadan med elefanter i storlek 56. Hur söt som helst! Ska sparas i hennes nostalgilåda! Vad bra att bebisen har vänt sig igen! Nu är det ju snart dags!
Kram Frida

Anonym sa...

Nämen Lisa (kikar igen), det är ju helt fruktansvärt så det ser ut...
Jag skrattar ihjäl mig...av rädsla!!! Oj oj oj....Hahaha...Huuuh...

Anonym sa...

Skrattar fortfarande...och är glad att du är så frimodig och bjuder på dig själv! Glömde underteckna mitt i allt skratt (ser framför mig ett kryapåkort med vidhängande uppmuntringstext).
Kram igen/Annest