19 augusti 2007

Gäääääsp.......

Jag håller på att gäspa käken ur led, jag är så gaaaaalet trött. Försökte gå och lägga mig i vettig tid igår, typ 21. Somnade men vaknade just före spöktimmen då jag var täpp i näsan och hade snurrat in mig i täcket. Pep ned och grävde omrking efter nässpray och efter två duschar stånkade jag upp igen. Hann blunda två minuter innan Moa vaknade och grät (drömde något om vargar) så jag pep över och hämtade henne. Utsatte henne för barnmisshandel då jag dunkade in hennes huvud i väggen, hon grät lite till *skäms*. När Moa hade limmat fast sig runt Martins hals (hon höll sig långt bort från onda mamma) började snurrmaraton....snurr....kramp....snurr....mjölksyra....mer täthet i snoken.....halsbränna.....snurr....Martins klocka ringer. Yes, ännu en perfekt natt är över!!!

Så just nu är jag supertrött och försöker hålla ögonen öppna. Har tänkt ta mig till stranden för att få tiden att gå. Mjölksyran i benen har inte riktigt försvunnit och det är svårt att vara still.

Få se....fler graviditeter.....ni måste skoja!!!!
Jag kommer att sterilisera mig efter denna. Fy sjutton, kroppen är skapt till att föda barn när man är tretton år gammal inte trettio plus. Den enda trösten jag har är att jag kommer att föda om exakt 10 dagar. Föder jag inte om tio dagar sittstrejkar jag.

Läste just den lokala tidningen och tydligen har min arbetsplats gått på grund för andra året på raken. Fantastiskt!

Inga kommentarer: