24 augusti 2007

Spännt

Mitt stackars skinn på min ömma mage är så otroligt spännt och helt seriöst börjar jag bli orolig att det snart ska spricka. Jag ser framför mig hur jag fläks upp och mina tarmar pöser ut. Det blir inte bättre av att den vilda där inne har en cirkusföreställning. Fem dagar kvar!

Jag sov så sjukt dåligt i natt och var vaken mellan 01-05. Vaknade vid 7.30 och insåg att jag hade missat min tandläkartid...inte bra och dyrt. Jag sover faktiskt bäst på morgonkvisten, knepigt värre. Fem dagar kvar!

En fördel är i alla fall att jag minsann tror att "lillebror"äntligen har snurrat ned sitt huvud. Jag har haft sådana ilningar och sammandragningar hela dagen. Jag skulle göra ett ärende på stan och fick stanna typ fyra gånger då jag trodde mitt bäcken skulle spricka. Mycket bra!

Nu har jag gnällt färdigt.....god natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det nära...väntar med spänning på den lille/a! Tycker du är värd att få en liten mindre krabat denna gång så att det inte blir lika jobbigt som sist. Håll ut de sista dagarna nu. Kram Katarina

Anonym sa...

Gulle gulle dig! Följer spänt dina blogginlägg, och tycker att du är så klok och tapper! "Busungen" förbereder sig, och det gör du med. Jobbigt, men det hörs som om allt flyter på helt naturenligt. Lita på det, och på dig själv!
Storkram och styrka /Annest