06 augusti 2007

Desperate Housewives?

Idag typ fyra minuter innan jag var tvungen att åka på möte knackade det på dörren. Det var en av grannarna som ville bjuda mig på en kvinnlig invigning av deras nya altan. Så nästa fredag ska jag och alla kvinnor här på gatan umgås. Har inte riktigt bestämt vad jag känner för detta. Kommer i alla fall bli väldigt intressant ur ett askulterande syfte.

Det blev inget dopp i vattnet, jag fastnade i målarburken. Jag kan dock lova att spjälsängen inte är speciellt snygg just för tillfället. Ibland är det dåligt att vara dumsnål.

I morgon slipper jag laga mat då härliga Sara och hennes familj bjuder på middag! Men just för tillfället vankas sängen och jag hoppas verkligen att jag sover bättre inatt. Är inte sugen att vakna 01.00, 02,30 och sen 04.15 då jag gav upp och läste bok istället.

Inga kommentarer: