09 augusti 2007

Seriöst!

Är sömn och aptit något man verkligen behöver?!?

Just nu är jag så trött att allt snurrar och jag har väl sovit i fyra timmar denna natt. Somnade vid 22.30 vaknade just efter tolv. Duschade och drack lite vatten för att snurra som en propeller i sängen, somnade kanske efter en timme och vaknade just efter tre av kramp. Jag har inte kommit in i någon djupsömn och är vimmelkantig av sömnlöshet.

Mat är också det något jag får för lite av, det är så äckligt att vara mätt. Jag blir bara illamående av tanken att det ska bli trängre än vad det redan är. Plä!!! Nåja, bit ihop inte så länge kvar.....hrm minst 20 dagar....dvs en evighet!

Det var i alla fall hur roligt som helst att få tillbaka familjen igår. Usch vad jag har saknat dem. Det kändes som om Moa hade vuxit hur mycket som helst under denna korta vecka. Hon pratade om allt och vi hade en mycket mysig dag tillsammans. Min gosrumpa!

Idag är det faktiskt bra väder, solen har gått och gömt sig och regnmolnen hänger tunga över staden. Perfekt ! Nej jag är INTE ironisk för vem vet jag kanske sover bättre om det blir lite kallare?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att sömnen hittar tillbaka till dig, det är inte skoj att vara så trött.