29 augusti 2007

Just nu

Shit vad jag har sovit kasst i natt! De få gånger jag verkligen har somnat in så har jag ganska snart vaknat av drömmar eller smärta. Det är väl lika bra att presentera den nya åkomman.....ta da....höftont! Jag trodde att jag kanske skulle vara lite förskonad av den denna graviditet men näääää.

Nåja, om allt nu går vägen så är den smärtan över snart så det känns helt ok. Jag har dessutom fått en svampodling igen så bring it on.....

Drömmarna har varit helt bisarra och galna. Skulle jag ens dryfta lite här så skulle ni tro jag är helt veck i kolan.

Nä nu ska jag packa det sista och skjutsa Moa till dagis. Jag försöker verkligen mota bort alla lyckokänslor och tänka realistiskt.....det mest troliga är att jag får åka hem. Så mina vänner ni hör snart från mig igen!

Inga kommentarer: