08 augusti 2007

Snart!

Om en timme rullar tåget in på stationen.....oj vad jag längtar!!! Det har varit supermega trist att vara själv här på sistone. Min underbara tös och min kära man har varit mycket saknade.

Igår blev jag som vanligt bortskämd när jag blev inbjuden på middag hos Sara. Jag blir alltid bjuden hem till goa familjen när jag är själv. Underbara människor! Jag och Maja pärlade och hade riktigt trevligt men ibland stack det till i hjärtat av saknad efter MoaTösen.

Jag efterlyser min sömn, är det någon som har sett den??? Den försvann för så där en vecka sedan och är väldigt saknad. Den är härligt mjuk och nästan lite rosaskimrande, den får ögonen utvilade och hjärnan i tipptopp. Om det är någon som känner igen signalementen kan man ringa mig så kommer jag hämtar den. Hittelönen är omfattande

Inga kommentarer: