10 augusti 2007

Lisa Tjocksmock

Hm......jag har en busig bebbe. En busig bebbe som inte ligger still utan tjorvar. En busig bebbe som ligger i säte. Så på måndag är det dags för ännu en tur till storstaden och konsultation.

Idag hos MVC tyckte hon det var tomt där ett huvud brukligen ska ligga så jag blev skickad till storstaden för ett ultraljud. Ultraljudet visade att bebben låg med huvudet åt ena sidan och rumpan åt andra. Nu när jag har kommit hem känner jag bebbens små fossingar som pillar mig på äggstockarna så den har helt klart vänt sig ännu mer.

Jag har tyckt att det har varit en massa bök och stök men jag kunde för mitt liv inte tänka mig att den rackaren hade vänt sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jisses, det är ju snart dags! Ska bli så spännande att få se vad det är för en liten krabat i magen. De kan säkert vända på bebisen och annars är ett snitt helt OK också.
Kram Frida