03 maj 2007

Utmaning

Har tappat tråden och har egentligen inget att skriva om. Det är tur att man blir utmanad då!

Tre saker jag inte förstår:
- Hur man kan låta sina barn åka bil utan bälte/bilbarnstol (härmar Anneli)
- Hur man kan röka, snusa eller dricka alkohol under sin graviditet
- Opera och klassisk musik

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- En proppfull pennburk
- Min kalender
- en rabattkupong från sandvikens trähus

Tre saker jag gör just nu:
- Känner när "lillebror" steppar på mina äggstockar
- Försöker att inte tänka på godis (det går skiiiit dåligt)
- Håller ett getöga på Moa som är hos grannen

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Se mina barnbarn
- Skapa förutsättningarna för ett underbart liv dvs. leva livet
- Göra något som förändrar livet, i positiv bemärkelse, för någon (kryptiskt värre)

Tre saker jag kan göra:
- Undervisa. Måste faktiskt säga att jag är grymt duktig på det
- Laga mumsig mat
- Fickparkera

Tre saker jag inte kan:
- Slappna av
- Dricka alkohol
- Utsätta mig för höjder

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Shout out Louds
- U2
- Naturen

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Mer matematik
- Måla
- Sova middag

Tre favoriträtter:
- Sallad
- Skaldjur i alla former
- Krämig pasta

Tre personer jag kastar handsken på:
- Sara
- Johanna
- .........

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh no, vad jobbigt... Ska försöka...
Har ni bestämt er om ni ska forts m gneis?
kram