30 maj 2007

Pläääää (som Moa säger)

Det är inte sant, det regnar idag igen!! Fatta fakta, det har regnat i tre dagar nu och inte verkar det bli bättre heller. Jäla skiiiiit väder. Det hade kanske var lite bättre om det åtminstone var varmt men näääää........jag har tom plockat fram skinnhanskarna.

Jag känner mig allmänt less och le just nu. Inget är tipp topp. Det är trist på jobbet, har faktiskt lessnat på att sitta och skriva handlingsplaner och åtgärdsprogram. Jag är tröööött, somnar över allt och orkar inte riktigt hänga med trots att jag är rastlös...??? Känslan att vara rastlös och trött samtidigt är grymt frustrerande. Igår ville jag verkligen göra något när jag kom hem, typ fixa ett av våra många katastrof områden, men jag hamnade i soffan framför program jag inte orkade titta på. Jag pratade visserligen i telefon men en mkt trevlig Ulrika som just har fått sitt andra barn, en son!

SkurNisse har just varit här med sin äckliga hink och mopp. Jag var tvungen att gå härifrån för att inte bli illamående. Allt som är i närheten av golvet här vägrar jag att röra. Fy så äckligt! HaHaHa....nu skämtade en av arbetarna med SkurNisse, han frågade om SkurNisse skurade med chokladpudding...tur att jag inte tycker om pudding för annars hade jag aldrig mer kunnat äta det.

I helgen ska jag inte göra mkt, skönt, på lördag ska Martin spela en golftävling och jag ska sova med Moa framför teven. Sen hade jag nog tänkt pipa över till Saris och få hjälp med mina fogar. Måste nog ta tag i det här innan jag får suuuuper ont. På söndag måste jag tyvärr jobba då en har fått förhinder och jag inte kan säga nej. Men sen ska vi ha trevliga middagsgäster *ler*

Nu har jag nog tyvärr inget mer att skriva om, vill verkligen inte börja jobba *oler* men ibland är verkligheten elak

Inga kommentarer: