04 maj 2007

Inspiration?

hoho....inspirationen....var är du?????

Sitter här som ett fån och kommer mig inte för att göra något vettigt. Hittills har jag gjort följande:
  • surfat på alla platser jag brukar surfa och hittar inget nytt och spännande.
  • varit och kissat
  • funderat om vi ska beställa Gneis eller inte
  • insett att min skrivborsgranne (40 år) har ett förhållande med en av mina förra elever (19 år)
  • petat mig i näsan (i smyyyyg)
  • bäljat i mig vatten så jag kan kissa igen
  • försökt hitta inspiration till en förändring i vardagsrummet
  • tagit en kryddsnus och önskat att den var riktig
  • gäspat....är så sabla trött
  • önskat att klockan kunde gå fortare

Suck och stön.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag funderar också på om vi ska beställa Gneis igen. Tycker att kläderna var för lite större barn denna gång. Vi har inget riktigt behov av hood-tröjor, väst och funktions-tshirtar. Däremot så ska jag beställa en overall när webshoppen öppnar. Det var den bästa overall jag haft hittills till A.

Ha en trevlig helg!