08 maj 2007

Snörvel och host

Den käcka rösten har istället blivit en förkylning som inte alls är lika käck och rolig. Hmpf...... Jag har i alla fall klätt mig snyggt och fräsigt då man enligt utsago ska känna sig snygg och fräsch. Tror inte det hjälper speciellt mycket och ska snart ta till alvedonen.

Jag håller på att planera en liten överraskning till någon i min absoluta närhet, önskar jag kunde skriva om det men jag vet att denna personen läser. Ni får veta på torsdag eller fredag istället.

Ikväll ska jag och Moa åka på min keramik. Martin måste på någon happening och jag vill inte missa näst sista gången så tösen får hänga med. Kommer bli intressant att se henne gegga med lera *ler*. Hon får ta på sig oömma kläder och jag får ta till vattenslangen sen.

Nä, jag är verkligen inte på humör att skriva så......by by

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, inget kul med vårförkylning! Hoppas du kryar på dig snabbt!
Hur blev d med tågresan, kommer ni iväg?

Om du vill lämna Moa ikväll så är vi hemma, om du vill åka iväg o gegga själv vill säga...

kram Sara

Anonym sa...

Krya på dig!

*kram*