15 maj 2007

Full rulle

Det vore fel av mig att säga att denna vecka har varit lugn......
Rackarns vad dagarna har snurrat, börjar bli aningens yr *ler* Ska inte tråka ut er med en massa jobbdravel eller annat tjafs.

Idag for jag till min kära keramikkurs.....med facit i hand skulle jag bara låtit bli. När jag kommer dit inser jag att mina kära stoooora bokstäver som ska forma ordet ETT bara existerar till en tredjedel. Mina två T:n hade exploderat i ugnen. När jag hade slutat svära och insett att jag minsann hade en tunn, vit och riktigt lyckad skål på torkning blev livet ljusare igen. Tyvärr varade lyckan inte så länge för jag kunde minsann inte hitta skålen. Allt jag såg var en hög med skärvor och en lapp med texten:

- Förlåt. Jag råkade stöta till den. Förlåt igen

Vad in i...piiiiip...piiiiip....piiiip.....piiiiip!!!!!!

Ja, ja det är ju bara värdsliga saker....är något jag desperat försöker intala mig

I morgon jobbar jag halv dag för att sedan vara ledig på torsdag och sen jobba fredag....hm...varför existerar inte begreppet klämdag på mitt jobb??? Rackarns illa.....undra om jag kanske har liiiiite ont i magen?

Jag tror att Sandra minsann just för tillfället ligger på förlossningen och föder fram sin son (är helt övertygad om att det är en pojk) då hon har stängt av sin mobil. Sandra stänger ALDRIG av sin mobil. Superskoj om så vore fallet.

Nä nu ska jag se lite teve och somna sött.

Inga kommentarer: