22 maj 2007

Intressant kväll

När jag kom hem efter jobbet var det helt tyst i huset. Inget stoj och ingen teve som stod på i bakgrunden. Jag ropade men fick inget svar. Helt plötsligt står en förvirrad rödögd Martin dörren med en sovande Moa i sin famn.

- Hej, är du redan hemma?

Jag ser hur han verkligen försöker vakna till liv och inte låtsas som om att han har sovit. Hihi, jag håller mig för skratt och bara konstaterar att det kanske skulle vara en bra idé om Moa fick sova vidare då klockan var 17.40. Så Martin tassar upp med en sovande Moa.

För 20 minuter sedan, dvs just efter åtta vaknade den sovande tösen. Det kommer att bli en myyyyycket intressant kväll och natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe vi hade en liknande kväll igår, Maja sov mellan 16-17:30... Hon kom inte i säng igen förrän vid 21 nånting... och hade såååå svårt att somna... kram på dig