30 juni 2007

Halleljua!

Jag ser ljuset i tunneln, slutet på uppförsbacken....jag håller på att bli frisk!
Redan igår vaknade jag och kände att jag inte ville dö (har känt så varje morgon rätt länge nu) och under resten av dagen kunde jag faktiskt sitta uppe. I morse vaknade jag kl 7.00 och insåg att jag inte hade behövt vakna av att jag höll på att kvävas av mitt eget slem under natten. Mitt snor har fått tillbaka sin genomskinliga färg och mina ögon ser aningens piggare ut. Fy sjutton vad gött!

Så under denna nästan fyra vckor långa förkyldningen så har jag:

Knaprat i mig 41 kåvepeninpiller
Svalt 80 alvedon
Sprayat in 4 flaskor nässpray i näsan
Förbrukat 400 näsdukar
Ömsat skinn under näsan hela två gånger
Svalt ca 1 liter var
Slukat ca 5 liter juice

Tja listan är rätt lång.

Nä nu ska jag faktiskt gå ut och njuta av den friska luften!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra ;) Många kramar

Anonym sa...

Hurra vad bra att du är piggare!
Kram/Annest

Anonym sa...

Härligt att du känner dig bättre!!! :-)
På onsdag är det nåt som kallas "Sommarkväll" inne i stan - vi tänkte åka in på d tillsammans med Sandra o co. Vad sägs om att haka på, vore skoj att träffa er!!! Det börjar vid 18 tror jag. Vi kan väl höras?!?

Kram på dig!

Anonym sa...

Vad härligt att höra att du blivit piggare igen! Tack så mycket för gratulationerna idag. Nu bär det av på sverige-semester i 1-2 veckor. Ha det så bra och hälsa Moa & Martin! kramar