12 juni 2007

Bilservice

Idag vid 7 lämnade jag in bilen på service, tydligen en stooor service som man gör vid 6000 mil. Även en mycket kostsam service....3300 kr!! Hujja. Sen ringde servicekillen vid fikat och meddelade att det skulle kosta ännu mer då en krängningsaxel och någon slags klämma behövde bytas ut....1700 kr till!!! Hm, tja det kostar att ha bil.

I morgon får vi fullt hus, min mamma och Martins pappa. Svärfar ska bara stanna till måndag och kommer att ha fullt upp med att hjälpa Martin att iordningställa vårt sovrum. Min kära mor stannar ett längre tag och ska hjälpa mig att försöka få iordning på det kaos som existerar bakom kulisserna. Vi kommer att bo trångt men med lite omorganisation kommer allt att gå...jag, Martin och Moa i vardagsrummet, Gunnar i datarummet och mammsen i Moas rum. Vårt sovrum kommer att bli byggarbetsplats.

Tjoflöjt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att få lite ordning?!!! När ska ni ta tag i badrummet då? ;) hehe.. Allt bra med magen och lillebror? Många kramar

Busmamman sa...

Usch vad mkt pengar :(

Hoppas ni får det fint!