18 juni 2007

Sinuit

Jamenvisst hade kära kussen rätt, jag har bihåleinflammation (sinuit)! Fick en tid i morse och knaprar just nu på mina baby safe piller som ska förinta varet. Jag hade ett högt CRP värde (79 och man ska ligga på 50) vilket bekräftade mina misstankar. Nå ja, nu kanske det blir bättre om några dagar.

Dopet igår var fint och det var trevligt att komma från röran här hemma. Joel blev hans namn och nu är han invig i Jesus Kristus kyrka, eller som älskade Samuel sa:

- Kristers kyrka, är det pappas kyrka?!?

Sötkorv *ler*
Fast när jag kom hem var jag så slut att jag bara gick och la mig. Jag hade en sådan grym huvudvärk och var supernära att kräkas. Hade aningens dåligt samvete när Martin och hans far jobbade men insåg ganska snabbt att jag inte skulle orka mer. Nåja, nu är i alla fall nästan allt klart och idag ska min kära pappa dreva fönstrena samt sätta upp dörrfoder. Ska bli härligt att kunna flytta in i rummet. Jag lovar att lägga upp lite bilder.

Nä nu ska jag ta två alvedon och försöka förinta lite sågspån från övervåningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, det låter inget vidare alls att ha sinuit!!! Som vanligt såg du alldeles för fräsch ut, så man märkte inte nåt på dopet att du mådde dåligt... Hoppas att du snabbt kryar på dig gumman!
Tack så mycket för att ni kom igår, mycket trevligt att ha er där! :-)
Alla våra bilder på suddiga, tror inte farfar klarade av kameran... ;-) Hur blev era? Stor kram till dig.

Anonym sa...

hej gumman! hoppas att du mar battre nu och bebisen ocksa! vill garna snacka lite pa telefon sa provar att ringa i veckan :) Laste om bockerna, vill Ha!!!! men logistiken blir nog svarare :)

kramar i massor, vannen i London

Anonym sa...

Ja, din stackare!
Men vad bra att du fick medicin då lättar det ju ganska snabbt. Hoppas du lyckas vila, trots allt sjå som pågår där hemma!
Kram/A