26 juni 2007

Matlust

För första gången på två veckor har jag sovit nästan hela natten! Vid fyra vaknade jag av hosta, illamående, täthet och susningar i öronen. Jag klev upp och tog lite nässpray och panodil för att sedan somna om. Just då förstod jag att mötet med kommunpamparna bara var att glömma. Nästa gång jag vaknade var 08.04 och då mådde jag ganska så bra. Så jag ringde Martin och hoppade in i duschen för att sedan sätta mig i bilen och köra till Gävle.

Mötet var bara en timme och gick väldigt bra. Var dock hyfsat trött så jag åkte hem och sov i ett par timmar. Sen har jag lagat lite mat (jag har fått tillbaka matlusten och det är nog bra för lillebror som har fått leva på yoghurt och saft ganska länge) och lagt Moa. Jag mår ganska så bra, hör lite illa och har fortfarande lite ont i kroppen men tar jag panodil är allt lugnt. Jag kommer i alla fall att vara hemma resten av veckan.

Jag kommer att lägga in en bild på nållisa så fort jag vet hur jag ska göra......

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det går åt rätt håll äntligen... låter lite piggare!!! tack för gratulationerna om huset ;) Känns KANON!!! Jag kände det på mig att det var vår tur nu och det där huset känns så rätt...

Många kramar