03 juli 2007

Lägesrapport

Jag lever och frodas!
hm, kanske borde skriva lite till....

Igår var jag på MVC och mina värden var väl inte de bästa. Jag har tappat ett kilo istället för att gå upp ett, mina järnvärden hade dalat och jag fick minsann börja med tabletter samt hade mina sockervärden försämrats. Nu låg jag på 8,0 och förra gången låg jag på 7,1...*skäms*. Så på torsdag ska jag fara på en belastning. Fast att mina värden var konstiga och dåliga är inte så oväntat med tanke på att jag har varit sjuk i tre veckor. Jo just, lillebror hade vänt sig och låg redo.

I lördags hade vi fullt hus och det var superskoj att träffa folk igen. Först kom Elise som vi satt barnvakt åt, sen Thomas, Katarina och Mats som kom på middagsbjudning och sen kom mor och far som hade kört från Luleå. Det blev en trevlig kväll och töserna somnade inte förrän 22.30 och kort därefter slocknade vi. I söndags for jag och mamma på Ockelbo marknad och shoppade.

Min mamma och pappa stannar till lördag för att vara barnvakt åt Moa. Helt perfekt! De verkar ha roligt om dagarna och på onsdag åker de bort och stannar i Gimo över natten. Jag och Martin blir då helt själv! Shit....undra vad vi ska göra då....sova?!?

Nu är det bara tre dagar kvar innan min två veckor semester börjar. Oj, vad skönt

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att du mår bättre! Jag har massor av järntabletter hemma som du kan få av mig. Kram Sandra