17 juni 2007

Trasigt

Mkt har gått sönder.
Min kära bärbara dator har helt gett upp. Det värsta är att jag inte hann synkronisera den med Linux datorn, vilket innebär att jag har en massa på den bärbara som jag inte kommer åt.

Sen har vår bros.nu domän dött....eller bröderna Nilsson har totalledsnat på deras service och nu kommer vi inte åt den. Detta innebär att jag har en hel del mail som sitter fast i ingemansland. Inte bra alls!!!
Så maila mig INTE på min bros!!!!!!!!!

Snart ska vi pipa iväg på Joels dop (Sara och Daniels lillegrabb) men flitens lampa har lyst här. Jag har hunnit måla fönsterkarmarna, slipat vår stora garderob samt målat den vit tillsammans med Moa. Jösses vad kladdigt men jag tror i alla fall gumman hade skoj.

Jag har nog fått bihåleinfektion, jag har så grymt ont i huvudet och kan inte böja mig fram utan att se stjärnor. Aj aj aj mitt stackars huvud. Hoppas det är bättre till i morgon för annars måste jag till doktorn och få lite piller.

Har även insett att jag tyvärr måste gå i svart på dopet, trist men det är allt jag kommer i. Hm, kan kanske ha en kjol som jag ev kan pressa in mig i.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lisagumman, säkerligen sinuit, sinusit (det heter bägge två). Jag drabbas ALLTID av detta när jag blir förkyld, lyckligtvis är det väldigt sällan. Läste att det är lättare att drabbas av detta som gravid. Klassiskt är; böj dig framåt nedåt, då sprängs skallen! Jag tycker du ska söka boten hos "doktorn" som ger avsvällande medicin och penicillin! Om det inte skadar "lillebror".
Vad härligt att Era föräldrar finns där och hjäper er att få ordning hemma, krama moster Berit från mig!
Jag ser fram emot ytterligare bilddokumentation!
Hjärtetankar/Annest