31 december 2007

Nytt år

Idag är det nyårsafton och vi har lite av ett "vågavägranyår" firande här hos mina föräldrar. Alla våra gäster har åkt hem innan tolvslaget, mamma och jag toflar omrking i myskläder, Martin är asocial, Moa sover snart men vi har haft trevligt och bra. Vi får se hur många som är vakna på tolvslaget *ler* Ett mycket bra slut på detta pissiga år.

2007 har både varit bra och dåligt. Året inleddes mkt bra med en väldigt efterlängtad graviditet och ett eget hus. Jag kommer faktiskt egentligen inte att klaga över året då det både har varit upp och ned. Det var egentligen bara i slutet som allt helt enkelt spårade ut. En väldigt sjuk Milla, en vidrig bilolycka och en soppa som jag inte ville bli inblandad i men som någon annan tyckte det var ok att bjuda in mig i.

Jag kan dock inte låta bli att känna en stor tacksamhet så här i slutet på 2007.

Martin
Jag är otroligt tacksam över min underbara Martin. Ska jag vara ärlig så förstår jag fortfarande inte hur han har kunnat bli min. Vi är ett grymt team som låter varandra växa till starka utvecklande människor. Min kärlek till honom växer sig starkare för varje hinder vi tar oss över.

Moa och Milla
Två underbara döttrar som jag har fått äran dela mitt liv med. Att föreställa sig livet utan dem finns inte och jag kommer inte ihåg hur livet såg ut innan Moa och Milla. Min kärlek till mina barn är enorm och rosen röd.

Familjen
Jag har världens bästa mamma, pappa och bror. En familj som stöttar och hjälper när livet känns som svårast. Det finns inget jag inte kan få hjälp med. Jag är även tacksam över min ingifta familj som har kommit närmare i och med Mats flytt.

Vänner
Jag har fått äran att lära känna några av världens bästa människor och lyckligtvis har många av dem samlas i området vi bor. Utan mina vänner skulle livet te sig väldigt tomt.


Gott Nytt År

Inga kommentarer: