06 december 2007

Meeeeen

Alltså, vad sjutton!

Om ni inte orkar höra mer gnäll från mig är det bäst ni slutar läsa NU!

Vaknade med igentäppta näsborrar och skorvlig hals.....vad in i självaste "pippippippippipipipip"! I min enfald trodde jag att min förkylning var över och att jag kunde träna igen....men nej. Det är dock perfekt väder för långa löprundor och jag börjar få panik. Jag känner hur byxorna bli mindre och fläsket ökar....ååååååå....inte bra. Suck och stön.

En liiiiiten bra sak är att jag i alla fall inte har ont i bihålorna, nässköljaren verkar fungera (peppar peppar ta i trä)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gumman!
Va var det ja sa. Det skulle komma
tur efter otur. Så är det bara. Ni måste dock kolla bergvärmen nu. Ngt måste vara fel.Synd att din förkylning inte ger sig. Du får skylla på dagis. Du får säkert påfyllning med nya virus därifrån. Jag trodde i morse att jag skulle få vinterkräksjukan men med lite "tankekraft" övervanns den känslan. Tro it om du vill.
Mor din