12 december 2007

JA!

Skolverket sa JA!
Idag kom beslutet och dagen har varit helt galen. Jag har aldrig någonsin haft en sådan känslomässig bergodalbana. Mina känslor har pendlat från den största glädjen till den största sorgen, från en stor uppgivenhet och ilska till en bra förståelse. Just nu är jag så galet trött i huvudet att det bara snurrar, inga tankar är vettiga.

Fattar ni......skolverket sa ja!
Skolverket tycket vår pedagogik var lysande och diggade vår idé på hur eleven kan hamna i centrum.

Mitt i allt detta stod min käre far i dörren och sa:

- Hallå!

Han hade varit på ett uppdrag i närheten och passade på att köra 17 mil för att hälsa på. Underbart!

Vill ni veta vad skolan ska heta och var ni kan hitta skolan så får ni lämna en kommentar med er mailadress så mailar jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman
Jag kan nog inte fatta hur stort detta är och hur mycket jobb som du lagt ner på den här idén, otroligt att vår dotter har gjort detta. Hoppas nu att du får lön (menar ej pengar) för all möda, vånda och allt vad det heter och att skolan blir en succé. Är solt över dig. Försök nu att inte jobba för mycket. Känner dig.
Kram
Mor din

Anonym sa...

GRATTIS!!! Vilken känsla! Otroligt bra jobbat, Lisa!

Anonym sa...

Hej på dig! Så himla stort! Tusan vad skoj! GRATTIS gumman!!! Tror på dig i alla väder!!!
Kramar Sara

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blev när jag läste ditt inlägg! Ett stort grattis och lycka till med det fortsatta jobbet! Se bara till att ta det lite lugnt. Kramar Linda

Anonym sa...

kanoners... jösses, vad nice! Se nu till att var riktigt stolt över dig själv för att du jobbat så sjukt hårt och gjort det galet bra!!!!

Massor av kramar
JohannaW

Anonym sa...

Stort, stort Grattis! Det är du verkligen värd. Verkligen bra jobbat, stort lycka till! Kramar i massor Katarina