08 december 2007

Allt och inget

Min förkylning blir inte bättre utan tvärtom, sämre. Har haft en väldigt seg dag idag med huvudvärk, ont i kroppen och små feber. Var dock så illa tvungen att baka de pepparkakor jag hade lovat Moa att göra.....hujja. Nåja, efter en sabla massa kavlande så har vi årets skörd av kakor klar.

Milla har reagerat på de sprutor hon tog i torsdags och har nu haft två tunga dagar. Just nu så sover hon. Jag gav henne en supp (en stjärtplugg med smärtstillande) vid halv fyra och och en timme senare somnade hon som en stock. Hon sover fortfarande och jag hoppas verkligen att hon sover hela natten. Det var tänkt att vi skulle på härliga Sandras julfest men vi fick ringa återbud.

Jag känner mig otroligt irriterad och har noll tålamod med Moa....just nu hör jag henne komma smygandes ned för trappen grrrrrr....egentligen borde jag vara väldigt glad då jag har en liten glad överraskning. Jag tror det har att göra med att jag är vädligt trött och sliten, det går nog över snart.

Nä nu ska jag faktsikt ta mig en lur vid teven!

Inga kommentarer: