08 december 2007

Sanningar

Då alla kanaler bara visar skit på lördagar så måste man hitta på andra saker att underhålla sig med. så jag tänkte underhålla er med några sanningar om mig själv

Sanning nr 1
Jag är sjukligt pedantisk och har grymt svårt att ta emot besök i ett stökigt hem. För att kunna sätta mig i soffan och slappna av måste huset/lägenheten/omgivningen vara iordningsställd, dvs. ingen disk på diskbänken, alla saker där de ska vara, tvätten hängd, inget på golvet mm mm

Sanning nr 2
Även fast jag bara har gjort en sak en endaste gång, som ex simhoppning, så använder jag uttrycket brukar. Jag brukar alltså simhoppa.

Sanning nr 3
Är jag deprimerad, på dåligt humör eller stressad småäter jag exakt hela tiden. Maten lugnar mig

Sanning nr4
Jag har sjukt dåligt sjävlförtroende och måste vara bäst för att må bra.

Sanning nr 5
När jag går på toa och ska bajsa måste jag aningen läsa eller lösa Sudoko

Sanning nr 6
Jag är en grym pessimist, inget kommer att bli bra och allt kommer att sluta i katastrof

Sanning nr 7
Som en kameljont tar jag över dialekter, är jag ex i Skåne börjar jag prata skånska

Hm, nu får det räcka för idag men jag återkommer nog för detta var skoj

Inga kommentarer: