04 december 2007

För mycket

Just nu är det bara för mycket som snurrar. Var just och lämnade Moa på dagis där vi insåg att jag missat att de skulle till en närbelägen kyrka. Det var alltså meningen att jag skulle ha lämnat henne på kyrkan och inte dagis. Som tur var fanns de mindre barnen på plats och Moa fick stanna. Ehe?!?! Undra hur sjutton jag kommer ihåg att att borsta tänderna.

Igår la vi klinker på badrumsgolvet och just före midnatt packade vi ihop för sängen. Det kommer att bli grymmarns snyggt när det är klart betydligt snyggare än mina händer.....*ler*. Jag måste dock inhandla ett par arbetsbyxor med knäskydd för rackarns vad ont jag har!

Om någon minut måste jag komma ihåg att lämna hemmet för ett välbehövt besök hos frisören. Innan dess måste jag plocka upp Milla som ligger på golvet och är missnöjd!

Inga kommentarer: