23 juli 2007

Ajajajaj

Hujja.....jag sitter på jobbet och är redan less. Det känns som om jag har klivit in i filmen Gökboet. Det är varmt, folk luktar svett och malpåse, datorn är seg och alla blir utnyttjade. Hm, sa jag att jag redan var less?

Gårdagen var en lugn dag där jag fick ork att städa så nu kan man gå barfota utan att få smulor under fossingarna. Vi for även till IKEA där vi handlade lite gardiner så jag slipper visa upp min nakna lekamen för hela grannskapet. Sen när jag skulle gå och sussa låg jag och vred mig till 00.45 innan jag somnade. Jag var aningens less då jag la mig vid 21.30. Det värsta av allt var att jag vaknade innan väckarklockan ringde, jag slog upp mina ljusblå 5.05....JIPPI!!!

Idag firar jag och Martin Pappersbröllop, vi har varit gifta i hela två år. Hur firar man det?

Inga kommentarer: