28 juli 2007

Det är tufft att namedroppa rubriker!

Igår var det en otroligt eländig dag som inte kunde ta slut tillräckligt fort. Vädret var katastrofalt, det regnade och man frös om näsan. Redan på morgonen kände jag att det egentligen inte var någon idé att kliva upp och visst hade jag helt rätt. Jag var totalt ANTI och satt bara vid bordet och tyckte synd om mig själv. Inget var roligt och allt var trist. Efter många om och men fick jag tummen ur och tog med Moa på en shoppingtur. Vi handlade tyg till bäbisens spjälskydd och gips till min mage. Sen avslutade vi dagen med en otroligt sen middag.

Idag for vi och badade på Fjärran Höjder, en plan som skapades igår, och vi har haft riktigt mysigt. Lagom med människor och varmt i vattnet. Lite senare ska vi göra gipsmage och äta en god sallad. Jag har även köpt bireost (pastoriserad) och saltiner kex.....MUMS!!

På tisdag piper 2/3 av familjen till Luleå. Jag får allt stanna hemma, förhoppningsvis hittar jag lusten till boande under denna vecka.

Nä nu ska jag döda lite träd här i trädgården. Martin har köpt några döda grejjer som man ska banka in i stubbar. Jag kommer aldrig att gräva upp en enda stubbe till!

Inga kommentarer: