04 juli 2007

Hahahahahaha

Jag tror jag döööööör.....hihihihi.
Alltså det är helt klart att jag inte jobbar på en normal arbetsplats. Jag har just träffat vår nya medlem, k-mannen....hihi....ett riktigt orginal. Säkerligen superduktig och trevlig men det första intrycket var bara hur roligt som helst.

Idag regnar det och nu är jag inte avis på min dotter. Eller jo, det är jag för hon ser så fridfull ut nu när hon inte behöver stressa iväg till dagis.

På jobbet stressar jag med Skolverkets kompletteringar. Man är inte lite fräck som skickar ut tre A4 med frågor mitt i semestertider och som dessutom ska vara besvarade på 8 dagar. Jösses vad jag har fått slita hund här och speciellt när det gäller frågor som rör kommunen då alla kommunanställda har gått på semseter.

Jag får i alla fall inte glömma att jag i morgon, på fastande mage, ska till MVC och göra belastningen.

Inga kommentarer: