13 juli 2007

Fullt upp

Semesterdagarna avverkas i raskt takt....börjar få lite ångest över att nästa vecka är min sista semestervecka. Nåja....

Måndag och tisdag spenderade jag dels hos Sara men även hemma hos mig med Sara som gäst. Det var så otroligt skönt att skvallra med en normal människa! Mer sånt.
Sen på tisdagskvällen kom broder Kim med familj och nu är det fullt hus. Fast precis i detta skrivande ögonblick är jag och Moa barnvakt till Adrian medan resten av Kimfamiljen är på Skansen. Jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle kunna trava omkring med mina foglossningar, hemorojder och sammandragningar så jag erbjöd mig att stanna hemma. Moa kan få se djuren på Skansen någon annan gång.

Just nu är Adrian lätt att passa då han sover....han kräks dock en hel del. Jag vet faktiskt inte hur mycket av ersättningen som egentligen har stannat kvar i magen. Hm, får nog göra en laddning till inom kort. Det var aningens svårt att mata honom med den där specialflaskan, snacka hi-tech och sen slarvar bäbben när han äter. Det slutade i alla fall med att jag fick byta kläder på oss båda två. Jag luktar nu kräks......minnena kommer tillbaka från när Moa var liten.....snart är jag där igen.

Nä nu vill Moa att jag ska se Nicke Ficken med henne....

Inga kommentarer: