26 april 2007

Vår....Sommar?!?

Vädret här i söder är heeeelt galet. Just nu i denna stund är det 20 grader varmt och kl är 21.00. Otroligt! Hoppas bara att helgen blir lika fantastisk.

Idag har jag då jobbat i vanlig ordning för att sedan avsluta dagen på ett väldigt trevligt sätt. Jag for till Frida och Daniel som hade bjudit mig och Moa på supersmaskig middag. Moa och Elise lekte för fulla muggar och när vi kom hem behövde jag bara pussa Moa på näsan så sov hon. Totalt utslagen.

I morse försov vi oss och det var otroligt motigt att pallra sig till jobbet så idag bestämde jag att Moa kommer att vara sjuk i morgon. Jag orkar verkligen inte åka till jobbet, nixpix jag måste bara få stanna hemma och ta det lugnt. Moa är exakt lika trött som jag och det har varit otroligt svårt att få igång henne på morgonen. Vi kommer att må bra av en dag hemma och inte göra någonting!

Lillebror lever loppan och fortsätter att steppa på mina äggstockar, hur läbbigt som helst. På onsdag nästa vecka har jag fått tid hos psykologen och det känns skönt att något händer. Vi får se vad det leder till.

Nä, kära vänner nu är det dags för sängen......GÄSP

Inga kommentarer: