20 april 2007

Fredag

Idag har jag varit på MVC för vägning och tryck. Jag har faktiskt inte gått upp så värstans mycket, väger 67 kg vilket är fem eller fyra kilo upp. Mitt tryck låg bra (har ingen aning om vad som är normalt och kommer inte ihåg vad mina siffror var) och det var skönt då jag har haft hysat ont i huvudet ett bra tag. Jag fick även tid hos psykolog för att återigen gå igenom den förra förlossningen och det känns bra. Är nog inte färdigbearbetad då jag blir så bestört när det kommer upp. Det värsta är väl min eländiga foglossning som är skit, vill kunna röra mig mer än jag kan. Jag har börjat få problem att gå från bussen till jobbet och det känns surt då det var en bra motion. Hm, får väl köpa en cykel och ställa den på stationen.

Jag har även hunnit att fynda denna fredag. Ett företag här i närheten av mitt jobb har gått i konkurs och sålde ut all sin intregör. Så jag köpte två nya kontorstolar för 400 kr, perfekt! Jag ska sätta sprätt på mer pengar lite senare då jag ska på affären och handla mat. Det ska handlas rejält så jag slipper fara ensam på affären med Moa nästa vecka. Känner mig lite stressad över att jag ska vara ensam med Moa i en hel vecka. Jag är ju så grymt trött och har så svårt att vara vaken och kreativ. Jag och Moa får väl somna tillsammans på soffan. Angående sova så somnade jag och Martin framför teven igår, jag liggandes och han sittandes. Vi vaknade runt 00.30 med smärtor i olika delar av kroppen. Mina höfter och knän skrek medan Martins gamnacke ömmade.

Nä, snart är denna jobbfredag slut och snart är det helg!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom gärna förbi och ät kvällsmat någon gång nästa vecka så slipper ni laga mat den dagen i alla fall /Frida