24 april 2007

Förberedelser

Nu sitter Moa i soffan med pyjamas och nyborstade tänder. Fast bara för att jag har tänkt till så kommer hon att vara vaken, nåja. Jag har i alla fall suttit och snosat på hennes hår, det luktar sommar och sand. Blev tårögd när jag tänkte på hur stor hon blir och hur fort det går, snart kommer hon inte att acceptera kramar och pussar. Min underbart goa tjej som är så väldigt självständig.

Jag blir totalt bortskämd när Martin är och reser, mina fina vänner fixar och trixar. I morgon kommer Thomas och Katarina (rackarns vad synd att Moa har slutat kalla dem för Tomis och Kicki) hit med middag. Fantastiskt! Sen på torsdag ska jag till Frida och Daniel som bjuder på kvällsmat. Jag förstår bara inte hur jag ska kunna återgälda allt.

Sen, Martin, vill jag bara tillägga att Moa gillar min kasslerlåda så nu är det två mot en....hehehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Det spelar ingen roll hur mycket ni tycker om kasslerlåda. Jag kommer att åka och köpa en pizza så fort som Moa har somnat.

Jag saknar er massor. Puss och kram

\Martin