18 april 2007

Psykbryt

Fick jag nyss.

Är så sabla less att inte bli tagen på allvar på denna arbetsplats! Precis just nu fick jag veta att den operativa styrelsen har utsett den minst operativa och seriösa ledamot till huvudansvarig för skolan. Jippi!!

Som en extra liten notis kan väl även tilläggas att skolan är nollbudgeterad detta år och att jag med andra ord inte kan köpa skollagen och gymnasieförordningen som jag såväl behöver.

Den person som springer runt omkring här och leker platschef är helt inkompetent och kan inte ta något seriöst. Personen ifråga måste till på köpet älska sin egen röst och hata allt som kommer från munnar som inte tillhör honom.

Jag var tvungen att ta en liten promenad för att lunga ned mig innan jag sa något dumt till någon som inte kan hålla tyst.

Inga kommentarer: