23 april 2007

Tjoho

Nu sitter jag här vid min arbetsplats igen och hoppas att även denna vecka ska gå fort. Inte är jag heller ledig på måndag nästa vecka då klämdag inte existerar här. Nåja, jag överlever.

Igår var Moa och jag ganska less på varandra så vid 13 for vi till IKEA och åt lunch. Sen hängde vi där till 16 då vi for förbli härliga Sara och härliga Daniel som bjöd på middag. Moa och Maja busade medan jag gosade med en övertrött Joel, jag lyckades faktiskt få honom att somna efter många om och men *stolt*. Vi fick en mkt god laxlåda som jag måste prova hemma. Vid halv sju började färden hem till tomma huset och jag trodde att Moa skulle somna i bilen för att sova vidare hemma. Nixpix, hon vaknade till och utbrast:

- Å mamma, hemma!
- Välling och pyamas vill jag ha

Så det vara bara att köra en vanlig läggning. Fast vi hade mysigt och småpratade lite om vad vi hade gjort under dagen.

I morse så hade jag och Moa en riktigt bra tid tillsammans, inget stress och inget gnäll. Vi skojade och åt frukost för att sedan borsta tänderna. Hon blev superglad när vädret tillät henne att ta på sig de nya gula gummistövlarna. Hon är så himla go min undebara unge!

Jag pratade även snabbt med Martin igår och han hade det bra. Jag hoppas han njuter för nu kommer det att dröja lääääänge innan han får möjlighet att resa igen *ler*. Det var den stora shoppingdagen igår och jag hoppas han köper något snyggt med sig hem.

Inga kommentarer: