27 april 2007

Ehe....

Vi måste verkligen köpa en ny trådlös telefon!!! Precis just ringde det när jag hade damsugaren igång och då vi har fått plocka fram vår stenålderstelefon med sladd hörde jag ju självklart inget. Stenålderstelefonen har heller ingen display så man ser ju försjutton gubbar inte vem som har ringt....och jag som är SÅ nyfiken.

Nåja, vi är i alla fall hemma idag och det är superskönt. Vi sov till 07.00, åt frukost och vaskade av oss. Just nu fejjar jag lite så att jag itne måste göra det ikväll. Sen ska vi nog ta cykeln till stan och äta glass. Solen är framme idag igen och det verkar bli en fantastiskt dag.

Idag fyller två härliga tjejer år:

Frida, fortfarande ung och viril, fyller 28........Grattis
Anneli, inte lika ung men viril, blir nog om jag minns rätt 32......Grattis

Jag själv har slutat fylla år...hahahahah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack och bock! Känner mig dock inte så ung efter en natt med en timme mellan varje amning. Men jag fick nog ihop ett par tre timmar totalt..... /Frida

Anonym sa...

Vad skönt att vara hemma.. verkligen låång ledigt! Eller skulle du jobba på måndag? (minnet är inte var det varit!) Mattias är mycket intresserad över hur det går för er med huset så jag tänkte att vi får ta och komma förbi någon dag för jag är lika nyfiken! Många kramar

Anonym sa...

Tack så mycket för grattiset!

Det låter som att du och Moa har haft en härlig dag!
*kram*