15 april 2007

Shit pomfritt

Denna helgen har varit heeeelt fantastisk. Vi har haft runt 20 grader varmt och sprungit omkring i sommarkläder. Hela dagen har spenderats utomhus, självklart utan solskyddsfaktor vilket har inneburit en häftig rodnad på delar av kroppen som har exponerats. Jag har haft en t-shirt och ett par trädgårdshanskar på mig exakt hela dagen så ni kan ju gissa hur rolig jag ser ut. Martin har sin vanliga näs-, nack- och pannbränna.

Vi har varit grymt flitiga båda två. Jag har bytt och tvättat vinterdäcken medan Martin har kådat ned sig (denna gång riktig grankåda och inte nollor och ettor). Sen har jag försökt ta bort det oidentifierbara som växer i mitt jordgubbsland. Lina har varit här och hoppat studsmatta med Moa för att sen underhålla Moa exakt hela dagen. Hur bra som helst!

Nu är vi rätt möra och jag garanterar er att det blir en väldigt tidig kväll, typ nu!

Inga kommentarer: