23 april 2009

Vill inte

Jag vill inte må dåligt mer, jag måste försöka komma upp till ytan. Bara att gå in på den här sidan gör mig deprimerad. Måste försöka få till några positiva ord.

Jag har två fantastiska tjejer som förgyller hela mitt liv och ger mig lust att leva. Två solstrålar som jag älskar mer än allt annat! Jag har en stöttande och go familj som på avstånd ger mig ork att fortsätta. Fina riktigt nära vänner och många, många nära som även de ger mig ork och styrka. Så mitt pussel är egentligen inte tomt, det är bara en liten bit som saknas. Den biten sitter mitt i hjärtat men kommer säkerligen att läka om ett tag.

Jag försöker att välja lyckan!

4 kommentarer:

Sara sa...

Världens bästa finaste Lisa!
Du har världens mest fantastiska tjejer, du har din famij och du har dina vänner.Visst kommer det ta ett tag att läka, absolut. Under den tiden finns jag här i med och motgång, när du vill och inte vill.
Lyckan är din!!!!
Pok, Sara

Anonym sa...

Lisa vännen
Skönt att läsa, du är på väg upp ur gropen. Det spelar ingen roll om det sker med myrsteg eller jättekliv, bara man är på uppgång. Du är en klok, fantastisk och envis kvinna, nu kan du använda det till din egna, valda lycka. Styrka till dig, vi hjälper till att dra dig upp.
Du behöver bara ringa så kommer vi, det vet du. Krama barnen från oss.
Mor din

positiv energi sa...

Jippi! ÄNTLIGEN, Lisa! Vad glad jag blir av att få läsa några positiva rader. Härligt!
Kram!

Anonym sa...

Föregående kommentarer säger allt...

Du kommer må bättre, det kommer bli ljusare och lyckan KOMMER att komma! Det är något som är säkert... när den kommer är dock ovisst. Och tiden måste få sin del. Det du kan göra är bara att ta ett steg i taget mot den riktningen som sakta tar dig till lyckan. Ibland ser man inte vilken väg man ska välja och ibland tar andra täten och väljer på ett sätt åt en. Men det kanske inte är helt fel alla gånger. Sedan finns det vänner som man MÅSTE låta sig själv luta sig mot för att få draghjälp! Du är enormt stark, men ensam klarar du dig kanske inte hela vägen!

Tycker om dig så himla mycket gumman och önskar dig allt gott i världen!

Glöm inte att man kan styra sina känslor och tankar... det har hänt förr och du har klarat dig igenom motgångar tidigare... kanske inte lika stort som detta men ändå!!!

PÖSS

Johanna W