30 april 2009

Valborg

För Lisa, 34 år, är Valborg en familjehögtid, för Lisa, 18 år, var Valborg ett festtillfälle. Jag önskar nästan att jag var 18 igen. Fast när jag verkligen tänker till så är jag inte så sugen att kastas bak en massa år.

Nä, Lisa 34 ska fira Valborg med sina barn och på så sätt blir det en familjehögtid. Moa och Milla är min familj och nu består bara min familj av tre deltagare; Jag och de två underbara töserna. Vi ska nog inte göra något speciellt kanske hitta en brasa att titta på och äta lite godis. Jag orkar inte slänga ihop någon fantastisk middag så korv och makaroner duger gott. Det blir i alla fall fest för de små och huvudsaken är bara egentligen att vi tre är tillsammans.

Hoppas ni där ute får en fantastisk kväll!

3 kommentarer:

Norrlänning på vift sa...

Hej gumman, vi firar ju inte Valborg har in England sa jag ska forsoka sla en pling :)Kram Tant Therese

Anonym sa...

Hej Lisa!
Hoppas att din kväll med tjejerna blir bra!
Många kramar från Karin!

Sara sa...

Ha en fantastiskt härlig kväll med dina tjejer. Tänker på dig - å du vet att erbjudandet kvarstår!

Kram på dig!

//Sara