29 april 2009

Lång dag

Dagen inleddes hos psykologen och denna gång gick det bättre. Jag kunde uttrycka mig bättre och orden flöt på. Efteråt kändes det inte så tungt som det hade gjort förra gången. Nåväl...

Tiden på jobbet blev inte som jag planerat. Istället hände en allvarlig sak som fick mig att stanna kvar till 20.30. Många samtal ringdes och flera upprepningar fick ske. Jag hanterade dock allt väl. Mitt i allt tänkte jag slänga iväg ett sms till Martin bara för att låta honom vara delaktig. Men det slog mig att även min allra käraste och närmaste vän inte finns mer. Det är inte bara min kärlek som ska stängas av, jag ska även acceptera att min vän inte vill ha mig mer.

Nu ska jag sova då jag är för trött för det här. Jag skulle lätt kunna förnedra mig totalt idag.

1 kommentar:

Sara sa...

Puss o kram till dig hjärtat. //Sara