31 oktober 2007

Tiden går

Det är redan onsdag och i morgon åker mina föräldrar hem.....helt galet vad minuterna tickar på. Vi har i alla fall fått några härliga dagar tillsammans.

Igår efter vi hade hämtat Moa på dagis for vi på äventyr, en liten överraskning. Vi åkte till ett nyöppnat lekland här i trakten. Moa lekte så svetten lackade, hon körde slut på både mig och mormor. På vägen hem var hon så trött att hon bara grinade, inget var bra och allt var fel....tårarna sprutade. Kan inte vara lätt att först var på dagis för att sedan köras slut på lekland, stackars barn *ler*.

Vi lyckats få sålt vårt bubbelbadkar!! Nu är det inte mycket skrot kvar och jag kan äntligen få till det. Det är bara en stoooor brädhög som bara måste bort innan jag kan ens komma in i ett av rummen.

Idag gick vi till en restaurang här i staden och åt galet god sushi. På detta stället hade man en helt enormt snygg tapet som jag bara måste ha. Den kommer att passa perfekt på den utbygda toaletten i hallen. En brun bakgrund med guldiga enorma tryck. Så snyggt. Måste bara hitta tillverkaren av detta konstverk.

I helgen tror jag att jag minsann ska försöka komma ut i löparspåret för första gången. Jag hade nog tänkt mig en kortare runda, typ 2,5 km som premiär. Jag vill inte knäcka mig helt eller få ont på något konstigt ställe. Är dock inte så förtjust i mina enormt stora bröst som guppar upp och ned. Det är tur att det bara är några månader kvar av min ammning. Jag måste hitta några övningar som tar bort det överflödiga på rygg, sida och mage. Huden har inte riktigt dragit ihop sig än. Mina en timmes promenader tar inte bort det heller.....kan kanske ha att göra med att jag älskar godis???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var också på Kharma för ett tag sedan. Då blev en kompis förtjust i tapeten, sån var hon bara tvungen att ha! KUL! Vi får försöka få till en fika någon dag. Är lite rastlös här hemma för tillfället. Kram Frida

Anonym sa...

Ja, den tapeten är galet snygg.

Blocket är en fantastisk plats på nätet. Man blir av med allt skräp på nolltid :)

Du får tvinga ner brösten i dubbla sport-BHar. Det brukar sätta stopp på guppande bröst vid löpning. Jogga lugnt!

Anonym sa...

Gå in på www.midbec.se och gå sedan in på kollektioner, då hittar du alla tapeter som Kharma har använt. De har dem även på Living Room (samma ägare). Tror den du menar finns under Flair. Har varit på Mats om den. Lycka Till!
//Jessica