08 oktober 2007

Full fräs

Det var verkligen full fräs i lördags när besöket kom. Moa och Tilda lekte medan Milla skrek. Jag tror nog familjen blev aningens förskräkt över hur mycket Milla kan låta, själv börjar jag bli van. Nåja, vi for i alla fall till familjen Rodling där vi åt gott och hade trevligt. Martin och jag stannade inte så länge då vi inte riktigt visste hur länge Milla skulle sova lungt. Jag var gryyyymt sugen på ett glas vin, ååå så gott!

I söndags hade vi en man som kom hit för att ta bort vår oljetank. Han var billig och smutade inte ner överhuvudtaget. Han kommer vi att anlita igen! Martin och jag lämnade honom hemma här medan vi pös iväg för att handla mat. Vi har knäckt ett grymt system på affären så nu går det sablar undan. Vi tar varsin vagn och varsin shoplista. På listan har vi delat upp affären i hälften så en person behöver med andra ord bara springa i halva affären. Sen är listan synkad efter hur hyllorna står för att spara ännu mer tid. Shit vi var klar på nästan 20 minuter! Mycket bra.

Idag hade jag tänkt skriva att Milla har vairt lugn men typ nyss barkade det iväg igen. Hon blir helt galen och skriker tills hon slutar andas....det är svårt att behålla vilopulsen då. Moa pep upp till sitt rum och stängde dörren *ler* Ja ja, jag har i alla fall gått på en härlig rask promenad i höstsolen.

Inga kommentarer: