28 oktober 2007

Ett steg på vägen

Idag har vi tagit ett steg på vägen mot en organiserad källare. Idag la vi ut bubbelbadkaret och hemmagymmet på blocket, vips var gymmet borta! Det går lite segare med badkaret....kan ha att göra med att det är från stenåldern.

Idag har vi även varit på IKEA....tips till mig själv....ÅK INTE TILL IKEA PÅ EN LÖNEHELG!!!! Fy sjutton jag höll på att kola vippen. Nä, det var inte värt att stånkas med en miljon andra för ett par lågenergilampor. Lunchen var i alla fall god. Efter IKEA mardrömmen tog mormor med sig Moa på bio för att se Shrek 3 medan jag och Milla for hem och sov.

Igår var på vi party, världens bästa Sara firade sin 30:års dag med ett glitter och glamour party. Festen var väldigt kändistät, kungen, drottningen, ozzy, diana ross, broder tuck, peps persson, di leva, becks (posh och david) hedrade med sin närvaro. Vi åt gott (italiensk buffe) och hade väldigt trevligt. Vi kom väl hem vid midnatt för att stupa i säng. I en perfekt värld hade både Milla och Moa sen sovit extra länge nu när man kunde. Moa vaknade som vanligt vid 7 fast kl då var 6 och inga barnprogram visades. Rackarns illa!

Trippen till köpcentrum i fredags slutade med ett enormt skrik och grin kalas. Svetten lackade!

1 kommentar:

Busmamman sa...

Hej Lisa!!
Har inte varit i kontakt med omvärlden på alldeles för länge och har nu satt mig och läst ikapp så gott jag kunnat.
Jättegrattis till underbart söta Milla och förlåt att jag inte grattat tidigare!
Läste din förlossningsberättelse och har gåshud och tårar i ögonen(ja inte gåshud i ögonen dårå).
Hon ser verkligen alldeles perfekt ut och Milla är ett så fint namn!
Hoppas ni mår bra och grattis igen!

Kram!!