12 oktober 2007

Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå

Hemma med Moa och Milla för första gången och hittills har det gått fin fint (kan ha och göra med att Milla sover hela tiden). Hade tänkt åka till ett frilufsområde i närheten men det är så rackarns dåligt väder, blåser och regnar.....brrrr

Livet känns mycket enklare nu, bara så ni vet *ler*. Det har löst sig på jobbet (som ofta är en bidragande faktor till att jag är galet stressad), Martin kommer hem 16. 30 istället för 17.00 (perfekt!) och sen har jag pratat av mig med min älskade man. Det är bra att ha en stöttepelare hemma som alltid finns och alltid lyssnar.

Jag håller på att måla lite lister som planeras att hamna i hallen men det går hyfsat sakta. Det skulle vara gött om hallen blev klar så man åtminstone såg ett rum färdigt. Sen har jag beslutat att hallen nere, trappen och hallen uppe ska målas vitaktig. Det är ingen idé att tapetsera nått snyggt med två små som en vacker dag kommer att måla eller klösa sönder tapeten.

I helgen är det städdag på dagis samt kalas och stackars Martin får gå på de båda tingen *ler*.

Inga kommentarer: