14 oktober 2007

Aj aj aj aj

Åååå min älskade tös!
Moa kom just hem från det kalas hon blev bjuden till i veckan. Tyvärr slutade det roliga i en massa gråt. På vägen hem klämde Moa sitt lillfinger i ytterdörren. Martin och Moa var hem och vände då jag skickade dem till familjejouren här i staden. Det såg ut att vara antingen av eller mycket demolerat. Läkaren får bestämma.

Igår hade Moa i alla fall hur roligt som helst med S på badhuset. När ingen Moa hade kommit hem vid 17 började jag bli lite fundersam då de åkte hemifrån vid 13.30. Men 30 minuter senare kom en superglad tjej hem. Rackarns vad hon hade badat och busat med S. De hade köpt nya puffar, simglasögon (som hon hade haft på sig exakt hela tiden och några tårar föll när glasögonen skulle packas ned i väskan), en prinsesstidning, fika och frukt. S och Moa är de allra bästa vänner! Perfekt för oss som har hittat ännu en barnpassare....*ler*

Martins syster mår bättre och är nu hemma i Luleå. Man hittade inga spår på bilderna men hon ska på återkoll snart. Hon hade i alla fall blivit mycket glad när Martin och Mats kom. Vid lunch åkte dock bröderna brothers på en blåsning då de åt en brunch för 230 kr/pers!!!

Tja, jag får ta och laga min Nasigoreng och äta den själv tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Moa! Hoppas att det går bra hos läkaren! Att klämma fingrarna gör ooooont.