26 oktober 2007

Snabbt

Jösses, dagarna verkligen flyger förbi och det är redan fredag!
Idag kommer mormor och morfar....Moa är helt lyrisk och var femte minut säger hon:

- Jag har väntat länge nu!

Jag försöker gång på gång förklara att mormor och morfar kommer när bompa börjar...går så där bra. Morfar ska få arbeta när han kommer, en massa lister ska upp...höhö

Idag ska jag utföra självmordsuppdraget; åka till köpcentrum men två barn. Jag måste ju göra det någon gång och varför inte bita i det sura äpplet redan idag? Jag hade tänkt spendera lunchen där men efter lite tankeverksamhet så äter vi hemma. Kanske en fika....eller en frukt på stående fot.

Just nu bakar jag focaccia till Saras 30 års fest, massor av vitlök = Mums. Fast nu måste jag hänga tvätt om Milla ska ha något att sova i, så over and out!

Inga kommentarer: