04 oktober 2007

Rutiner

Undra när fröken lillstrut ska få rutiner som hon följer längre än fem minuter?!? Just nu ligger hon och sover (superbra) och har gjort så i fyra timmar. Jag klädde av henne på BVC och la henne på en kall våg utan att hon vaknade. Mina bröst håller för sjuton på att explodera! Undra hur hon kommer att sova inatt?

Hon växer i alla fall så det knakar, 55 cm lång och 4,5 kilo tung. Även jag fick möjligheten att väga mig och jag är två kilo från matchvikt, mycket bra. Kommer att bli ännu bättre....nu vaknar hon = paus

Tillbaka
Mössan hade ju bara åkt ned över ögonen så hon somnade om på stört.

Idag när jag kollade in mitt snittsår började jag pilla lite på de två fiskelinor som sticker ut och vips så satt jag med två fiskelinor i min hand. Det gick att dra ut ca 2 dm fiskelina ur min mage! Äckligt coolt. Så det måste ju betyda att insida har läkt färdigt?!?

Ja just, Lillstruten är nu döpt, tja eller i alla fall enligt skatteverket (vi kommer inte att döpa henne). hon heter nu Milla Gullan!

Nu vaknar hon igen......hej då

1 kommentar:

Anonym sa...

Äckligt äckligt skulle jag säga om din fiskelina från magen *ryser*