29 april 2008

Sommar och sol

Vi har haft helt galet härligt väder idag. Tvätten torkade på nolltid och varken jag eller Moa frös när vi tog av oss jackan. Dagen har även varit väldigt produktiv. Jordgubbslandet är klart, frön är satta och nu inväntar vi bara en rejäl sommarvärme.

Efter en massa trädgårdsstök begav vi oss mot centrum för att köpa glass och jeans åt mig. Höll på att bli galen då jag inte hittade något som passade. På kappahl fanns ett par röda lite småsnygga byxor men i fel storlek. Efter ett toabesök gick jag på vinst och förlust in på team sport och där hittade jag minsann två par snygga jeans för 300 kr! Gött mos

När vi kom hem var det dags för middag som jag knappt hann äta då jag skulle intervjua ännu en potentiell medarbetare. Nu är det dags för sängen och en välbehövd sömn.

Får inte glömma bort att deklarera i morgon!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

du vet att du MÅSTE höra av dig om det blir en tjänst ledig som skulle passa mig... kommer nog att åka i nästa varsel som tyvärr inte är så långt borta ;( Visst är det härligt med våren och snart kommer nog den riktiga sommarvärmen! Har också fått ett ryck och satt en massa växter och frön... som du skulle skriva... gött mos ;)

Många kramar Johanna W