09 april 2008

Sjukt trevligt

Igår eftermiddag tog jag lite tabletter och fort till Sandra för en mysig MammaMaffiaMiddag. Vi hade supertrevligt som vanligt och det är väl bara att konstatera att vi träffas på tok för sällan. På vägen hem kände jag mig väldigt yr i huvudet och blev nästan lite rädd. Jag var ljudkänslig och nästan full. Väl hemma la jag mig i soffan och såg på House.

Idag när jag vaknade kändes det som jag hade en rejäl fylla och den har blivit värre under dagen. Jag har en känsla av att öroninfektionen har satt sig på något balanscentra eller så har hörselgången svullnat så den trycker på. Otäckt är det i alla fall. Allt går i ultrarapid och jag får absolut inte vända på huvudet för fort för då känns det som jag kommer att kräkas av yrseln. Jippi?!?

Min älskade mamma kommer ned och hjälper mig i några dagar så jag får jobba utan att passa Milla. Martin kommer även att vara borta, igen, ons-fre nästa vecka så det kan inte bli lämpligare med lite avlastning. Du är en riktig pärla mammsen!

Nu ska jag traska tillbaka till soffan och försöka få världen att sluta snurra

1 kommentar:

Sara sa...

Nämen usch vad illa det låter!!! Hoppas att du e piggare idag gumman.
Krya på dig. Kramar!!!