25 april 2008

Meeeeen

Nu har jag haft mens, eller "grejjerna" som det så käckt heter här där jag bor, i 10 dagar!!! 10 dagar med blod och binda, HALLÅ det är något fel! Nog för att det var ca 1,5 år sedan jag sist hade mens men inte blödde jag i 10 dagar. Det värsta är att inga tecken på att det skulle sluta har uppenbara sig.

Sen har jag varit förkyld i fyra veckor. HALLÅ det är något fel!!! Varje dag har jag slagit upp mina rödsprängda blå och konstaterat:

- Japp snoret är kvar.

Min träning har helt gått och lagt sig och jag håller sakta på att förvandlas till en soffpotatis.

Till sist är vår bil på lagning och vi kommer inte att få tillbaka den idag. HALLÅ det är något fel!!! Vi kommer med andra ord att ha en billös helg. Jag som skulle inhandla en massa till trädgården....snyft

Ja ja och suck. Idag får jag i alla fall trevligt besök av Johanna med gossar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch ja, fruktansvärt var det. hela resan var ett enda lidande! ;)

Anonym sa...

Det är HAllÅ som svarar och säger strängt; TAGGA NER..,var lugn i NU!